مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-19سياسي

رییس قوه قضاییه: بازرسی کل کشور تا حد ممکن گلوگاه های فساد زا را شناسایی کرد


بر اساس برنامه ای که ارائه شد، بازرسی کل کشور تا آنجا که ممکن بود اقدام به شناسایی گلوگاه ها و بسترهای فسادزا کرد و به جمع بندی و احصاء بیش از 200 مورد از این بسترها و گلوگاه ها پرداخت؛ - مواردی را به قوه قضاییه ارائه داد و مواردی نیز به دولت اعلام شد و دولت نیز این مسائل را مورد اعتناء قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت و تعزیت شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) جوادالائمه ، همگان را به بهره مندی از ایام پرخیر و برکت ماه ذی الحجه فراخواند و گفت: ما باید پیوسته و مستمر در جهت گره گشایی از کار مردم، گام برداریم.

رییس دستگاه قضا با اشاره به در پیش بودن هفته قوه قضاییه، یاد شهدای هفتم تیر بویژه شهید آیت الله بهشتی معمار قوه قضاییه را گرامی داشت و ضمن اشاره به مظلومیت این شهید والامقام گفت: آیت الله بهشتی قبل از شهادت به دست اشقی الاشقیاء، مورد ترور شخصیت قرار گرفت و دشمنان، چون که تحمل این شخصیت انقلابی و جامع را نداشتند، برای منکوب کردن شخصیت او در اذهان، تلاش زیادی به خرج دادند.

رییس عدلیه در ادامه با اشاره به ارائه برنامه هفتم از جانب دولت به مجلس، به معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه دستور داد در موعد بررسی برنامه هفتم در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: بازرسی کل کشور تا حد ممکن گلوگاه های فساد زا را شناسایی کرد

رییس قوه قضاییه: بازرسی کل کشور تا حد ممکن گلوگاه های فساد زا را شناسایی کرد