مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-21اجتماعي

جان باختن 43 نفر از عابران پیاده در تصادفات 2 ماه اخیر پایتخت


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از جان باختن 43 نفر از عابران پیاده در تصادفات 2 ماهه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک در تشریح آمار تصادفات عابر پیاده اظهار داشت: سال گذشته متأسفانه 235 نفر از همشهریان تهرانی در تصادفات جان خود را از دست داده اند که 51 درصد از این تصادفات به بزرگراه ها مربوط می شود.

وی گفت: در 2 ماهه سال جاری متأسفانه 43 نفر از عابران پیاده در تصادفات جان خود را از دست داده اند که 67 درصد از این تصادفات با عابران پیاده ای که از بزرگراه ها تردد می کردند ارتباط داشته است.

سرهنگ مؤمنی افزود: طبیعی است که بخش عمده ای از سهم تقصیر ها در بزرگراه ها متوجه خود عابران پیاده می شود که متأسفانه به جای استفاده از پل عابر پیاده از عرض بزرگراه ها عبور کرده اند که این عبور خطرناک و ممنوع باعث بروز حوادث جدی و جبران ناپذیری برای آن ها و خانواده هایشان شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت بیان داشت: یکی از گروه های هدف کارگران شهرداری هستند که در حوزه نظافت شهری فعالیت دارند چراکه تحقیقات و بررسی های پلیس راهور نشان می دهد که بخشی از تصادفات عابران پیاده در بزرگراه ها به خصوص در ساعات تاریکی در دقایق ابتدایی صبح و ساعات پایانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 43 نفر از عابران پیاده در تصادفات 2 ماه اخیر پایتخت

جان باختن 43 نفر از عابران پیاده در تصادفات 2 ماه اخیر پایتخت