مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-13سياسي

مهلت استعفای داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس تمدید نمی شود


دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با توجه به جدول زمان بندی انتخابات، آخرین مهلت استعفای داوطلبان مشمول ماده 29 قانون انتخابات روز 25 خرداد ماه سال جاری می باشد و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند ماه سال جاری گفت: بر اساس ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین اطلاعیه های شماره 1 و 2 و 3 ستاد انتخابات کشور آخرین مهلت استعفاء، تاریخ 25 خرداد 1402 می باشد و قبول استعفاء از سوی مقام مافوق بعد از مدت تعیین شده، برای ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مورد پذیرش مراکز ثبت نام قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: با استناد به قانون انتخابات صاحبان برخی عناوین شغلی از داوطلب شدن در حوزه های انتخابیه ی سراسر کشور محرومند مگر این که حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء کرده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین تصریح کرد: استانداران، معاونین و مشاورین استانداران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و رؤسای مناطق شهرداری، شاغلین در نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات، اعضای شورای اسلامی شهرها از جمله افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت استعفای داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس تمدید نمی شود

مهلت استعفای داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس تمدید نمی شود