مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:302023-05-31سياسي

جشنواره موسیقی نواحی فراخوان داد


فراخوان شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران پیرامون «تنوع موسیقایی قومی بر اساس وحدت سنت های اقوام ایران» و بر پایه «خلاقیت های موسیقایی بااصالت» با امکان حضور انواع موسیقی آوازی و سازی اقوام در حوزه ایرانِ فرهنگی توسط انجمن موسیقی ایران منتشر شد.

- فراخوان شانزدهمین جشنواره منطقه ای موسیقی نواحی ایران پیرامون تنوع موسیقایی قومی بر اساس وحدت سنت های اقوام ایران و بر پایه خلاقیت های موسیقایی بااصالت با امکان حضور انواع موسیقی آوازی و سازی اقوام در حوزه ایرانِ فرهنگی توسط انجمن موسیقی ایران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از انجمن موسیقی ایران، دبیرخانه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با انتشار متن فراخوان و اعلام برگزاری آن در دو مرحله منطقه ای و ملی ـ بین المللی از کلیه هنرمندان حوزه موسیقی اقوام، در عرصه فعالیت اجرای صحنه ای و پژوهشی ، دعوت به عمل می آورد.

بخش اول این دوره از جشنواره در پنج منطقه ایران در تیرماه سال 1402، در یک گستره ملی به همت دفترموسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان های سراسر کشور به صورت غیررقابتی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی نواحی فراخوان داد

جشنواره موسیقی نواحی فراخوان داد