مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:062023-06-18اقتصادي

12 درصد مدارس چهارمحال و بختیاری باید تخریب و بازسازی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، علی حیدری روز شنبه در آیین افتتاحیه فاز دوم طرح شهید عجمیان در منطقه لاران با اشاره به اینکه فاز نخست این طرح در ایام نوروز برگزار شد، گفت: برای فاز نخست این طرح یک میلیارد ریال و برای فاز دوم 6 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نوروز امسال 160 نفر جهادگر در قالب گروه های جهادی بهسازی و شاداب سازی 17 مدرسه را انجام دادند و در فاز دوم نیز 400 گروه جهادی در استان زیباسازی و بهسازی 40 مدرسه را انجام خواهند داد.

وی به نقش موثر خیران، مردم و گروه های جهادی برای اجرای طرح های مختلف اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم فعالیت های مطلوبی در زمینه احداث مدارس به خصوص در مناطق محروم انجام شده است.

به گفته وی، از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون 15 مدرسه با 13 هزار متر مربع افتتاح شده و 23 مدرسه نیز تکمیل است و تا شروع سال تحصیلی جدید بهره برداری می شود.

122 هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان اضافه خواهد شد سلمان کارگران، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه بالای نیمی از مدارس استان استاندارد نیست، گفت: 12 درصد این مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 درصد مدارس چهارمحال و بختیاری باید تخریب و بازسازی شود

12 درصد مدارس چهارمحال و بختیاری باید تخریب و بازسازی شود