مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-11اقتصادي

افزایش تصادفات در بازه زمانی مشخص در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_رییس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: آمار تصادفات در حوزه درون شهری هم از نظر شدت و هم از نظر تعداد در بازه زمانی ساعت 13 تا 16 در استان افزایش داشته است.

- سرهنگ ایرج حسین پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات از ساعت هفت به 6 صبح اظهار کرد: کارمندان هنوز به این وضعیت عادت نکردند و از ساعت 5 و 30 تا 6 صبح سرعت ها برای رسیدن به محل کار بالا است.

وی تصریح کرد: کارمندان باید در مدیریت وقت دقت کافی داشته باشند تا شاهد افزایش تصادفات در این ساعت نباشیم، همچنین در حوزه درون شهری از ساعت 13 تا 16 هم از نظر تعداد و هم از نظر شدت تصادفات افزایش داشته است.

حسین پور گفت: بر اساس بررسی صورت گرفته مشخص شد عده ای حین رانندگی از کمربند ایمنی استفاده نمی کنند و خلوتی معابر هم در این زمینه مزید بر علت شده است.

رییس پلیس راهور بیان داشت: از مردم درخواست می شود با رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز، حق تقدم، استفاده از کمربند ایمنی و… از بروز حوادث جبران ناپذیر پیش گیری کنند.

وی افزود: متأسفانه شاهدیم در سطح شهر اطفال در صندلی جلو و در آغوش راننده قرار دارند که این موضوع در بعدازظهرها بیشتر دیده می شود، اما این کار خطرناک است و جریمه هم دارد اما چون کودک است بیشتر تذکر داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصادفات در بازه زمانی مشخص در چهارمحال و بختیاری

افزایش تصادفات در بازه زمانی مشخص در چهارمحال و بختیاری