مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-15پزشكي

5 بلایی که خوردن این فست فود بر سرتان می آورد


بر اساس مطالعه منتشرشده در مجله علمی Nature، خوردن تنها یک ساندویچ هات داگ، به دلیل دارا بودن سدیم و اسید های چرب ترانس، می تواند 36 دقیقه از عمر شما کم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هات داگ، یکی از فست فود های محبوب برای گروه های سنی مختلف در سراسر دنیاست؛ با این حال، مصرف این غذای خوشمزه، اما مضر در درازمدت تأثیرات مخربی بر سلامت بدن خواهد داشت.

خوردن هات داگ احتمال ابتلا به بیماری های خاص را افزایش می دهد و مشکلات مختلفی اعم از دیابت نوع 2، بیماری های قلبی عروقی، سرطان و حتی مرگ و میر را در بر دارد.

اگر کنجکاو هستید که بدانید هات داگ و مواد تشکیل دهنده آن چطور سلامت کلی بدن را تحت تأثیر قرار می دهند، این مطلب را تا انتها بخوانید.

در ادامه به معرفی برخی عوارض مصرف هات داگ اشاره می شود.

کاهش طول عمربر اساس مطالعه منتشرشده در مجله علمی Nature، خوردن تنها یک ساندویچ هات داگ، به دلیل دارا بودن سدیم و اسید های چرب ترانس، می تواند 36 دقیقه از عمر شما کم کند.

بر اساس این تحقیق، مصرف نوشیدنی های شیرین، هات داگ، همبرگر و سایر فست فود ها بیشترین ارتباط را با کاهش طول عمر انسان دارد.

افزایش خطر ابتلا به سرطانهات داگ حاوی مواد نگهدارنده ای به نام نیتریت و نیترات است که به جهت افزایش ماندگاری و به حداقل رساندن رشد باکتری ها به مواد غذایی اضافه می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بلایی که خوردن این فست فود بر سرتان می آورد

5 بلایی که خوردن این فست فود بر سرتان می آورد