مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-29سياسي

هشت زندانی جرائم غیر عمد از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند


مدیرنمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: هشت زندانی جرائم غیر عمد به برکت ایام دهه کرامت از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند.

- غلامرضا حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه به مناسبت دهه کرامت و ایام میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هشت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموع بدهی این زندانیان 50 میلیارد و 352 میلیون ریال بوده است، گفت: با پیگیری های ستاد دیه استان و همکاری مددکاران شاغل در زندان ها و پس از دعوت از شکات و مذاکره با آن ها مبلغ 41 میلیارد و 957 میلیون ریال گذشت شاکی محقق شد و شاکیان با تمسک به زندگی معصومین (ع) این اقدام خیرخواهانه را انجام داند.

حسین پور افزود: باقیمانده بدهی این هشت زندانی نیز از طریق کمک ستاد دیه و تسهیلات قرض الحسنه پرداخت و زندانیان در این ایام مبارک از زندان های استان آزاد شدند.

وی گفت: این زندانیان جرایم غیر عمد که به برکت ایام میلاد امام رضا (ع) آزاد شدند 3 بدهکار مالی، 4 زندانی مهریه و نفقه و یک دیه بودند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی ادامه داد: ستاد دیه استان آماده دریافت کمک های نقدی هم استانی های عزیز جهت آزادسازی زندانیان نیازمند آبرومند جرایم غیر عمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت زندانی جرائم غیر عمد از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند

هشت زندانی جرائم غیر عمد از زندان های خراسان جنوبی آزاد شدند