مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:362023-06-06اقتصادي

شروع عملیات تعمیرات اساسی مخزن یک میلیون بشکه ای در جزیره خارگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در جزیره خارگ اظهار داشت: تعمیرات اساسی تاسیسات، اسکله ها و مخازن ذخیره سازی پایانه نفتی خارگ به عنوان بزرگترین پایانه صادرات نفت خام کشور، طبق برنامه زمانبندی در دستور کار است.

 وی افزود: با توجه به برنامه افزایش ظرفیت ذخیره سازی، صادرات نفت خام و تعیین تکلیف پروژه های راکد و به سرویس آوردن مخازن در حال تعمیر، از لحاظ استراتژیک برای شرکت اهمیت ویژه ای دارد و اتمام این طرح ها به صورت ویژه رصد می شود.

  غریبی ادامه داد: بدنبال استنکاف پیمانکار قبلی مجری تعمیرات مخزن یک میلیون بشکه ای شماره 26 پایانه خارگ از ادامه کار، بدلیل نیاز مبرم عملیاتی به مخزن جهت افزایش توان عملیات ذخیره سازی و ارتباط بی بدیل آن با تداوم صادرات نفت کشور و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت، با طی فرآیند مناقصه مربوطه، در حداقل زمان تشریفات انتخاب پیمانکار انجام و پروژه جهت تکمیل و بهره برداری، تحویل پیمانکار شد.

  عباس غریبی ابراز کرد: امیدواریم با راه اندازی و در سرویس قرار گرفتن این مخزن، یک میلیون بشکه به ظرفیت ذخیره سازی نفت کشور افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات تعمیرات اساسی مخزن یک میلیون بشکه ای در جزیره خارگ

شروع عملیات تعمیرات اساسی مخزن یک میلیون بشکه ای در جزیره خارگ