مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-19سياسي

حضور وزیر ارشاد در استان فرهنگی کردستان مایه مباهات بود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین روزهای ماه خرداد بسی مایه خوشحالی و نیکبختی این مردمان سختکوش استان کردستان به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر دریایی در مصاحبه مجازی با رسانه های استان اظهار داشت: کردستان مهد فرهنگ اصیل ایرانی و به فرموده مقام معظم رهبری، سرزمین هنر و فرهنگ در سپهر ایران زمین از جایگاه ویژه ای برخودار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: حضور  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین روزهای ماه خرداد بسی مایه خوشحالی و نیکبختی این مردمان سختکوش استان کردستان به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر شد.

وی افزود: وزیر ارشاد در ابتدای ورودش به کردستان از نمایشگاه آثار گروهی هنرمندان عرصه خوشنویسی در سنندج بازدید کرد و از نزدیک با دغدغه ها و مسائل و توانمندی ها و استعدادهای ناب این عرصه مهم هنری ارتباط برقرار کرد که این نشان از فرهیختگی وی و برنامه ریزان وزارت ارشاد دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: بازدید و سرکشی از حافظه تاریخی هنرمندان این دیار، تالار مرکزی سنندج که روزگاری نه چندان دور مرکز فرهنگی و هنری شهر خلاق موسیقی سنندج بوده است و اهتمام به اتمام این پروژه بدون شک باقیات و صالحات برای وزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر ارشاد در استان فرهنگی کردستان مایه مباهات بود

حضور وزیر ارشاد در استان فرهنگی کردستان مایه مباهات بود