مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-05سياسي

انقلاب اسلامی ایران ثمره حقیقی قیام 15 خرداد است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه واقعه 15 خرداد ناجی امت اسلامی از یوغ رژیم شاهنشاهی بود، گفت: این روز در واقع روز تولد اسلام و مسلمانان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدهادی عظیمی در مراسم گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد انقلاب بهاباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و امام شهدا، 15 خرداد را بالاترین ننگ برای رژیم شاهنشاهی عنوان کرد و اظهار داشت: 15 خرداد سند زنده مخالفت شجاعانه ملت ایران در برابر استبداد و استعمار چپ و راست بود.

وی با اشاره به اینکه 15 خرداد پرده های عوام فریبی شاه را پاره کرد و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که سرآغاز نهضت اسلامی روحانیت از حوزه علمیه قم مرکز فقاهت راستین به سایر حوزه های علمیه کشور و اقشار مختلف مردم تسری یافت، افزود: قیام 15 خرداد مبدأ جنبش اسلامی و الهام گرفته از عاشورای امام حسین (ع) بود که خمیر مایه نهضت اسلامی شد و به همین دلیل روز تولد دوباره اسلام و مسلمین نام گرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه واقعه 15 خرداد سال 42 هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره حقیقی قیام 15 خرداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران ثمره حقیقی قیام 15 خرداد است

انقلاب اسلامی ایران ثمره حقیقی قیام 15 خرداد است