مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-11سياسي

ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه آزاد چهارمحال وبختیاری برگزار می شود


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال وبختیاری از برپایی یازدهمین دوره «ضیافت اندیشه استادان» با حضور 100 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال وبختیاری از برپایی یازدهمین دوره ضیافت اندیشه استادان با حضور 100 نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا قاسمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه ریزی جهت برپایی یازدهمین دوره ضیافت اندیشه استادان ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال وبختیاری، اظهار کرد: این دوره در حوزه های تعلیم و تربیت ، با خانواده تا بهشت، سبک زندگی و هویت شناسی و تعامل با نسل z و با حضور اساتید کشوری این طرح در طی یک دوره سه روزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این طرح با حضور بالغ بر 100 نفر از مدرسان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان طی روزهای 22 تا 24 خردادماه در جلسات ظهر و عصر در سالن شهید سلیمانی دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار می شود.

قاسمی نژاد افزایش توانمندی و مهارت اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد و خانواده آنان در حوزه سبک زندگی و خانواده را از جمله اهداف طرح ضیافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه آزاد چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

ضیافت اندیشه استادان در دانشگاه آزاد چهارمحال وبختیاری برگزار می شود