مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-19اقتصادي

قطع برق 135 مشترک اداری پرمصرف پایتخت


مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 100 مگاواتی مصرف برق پایتخت در ساعات اوج بار به دلیل همراهی مشترکان اداری کاهش یافته است و تا کنون اشتراک برق 135 مشترک اداری پر مصرف قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، رامین پوریا مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از کاهش 100 مگاواتی مصرف برق پایتخت در ساعات اوج بار به دلیل همراهی مشترکان اداری خبر داد و اظهار کرد: هدف نهایی تعیین شده، دستیابی به موفقیت 200 مگاواتی در کاهش مصرف برق بخش اداری است.

وی گفت: ده درصد از ادارات پایتخت به دلیل عدم همکاری لازم، اخطار قطع برق دریافت کرده اند و تاکنون اشتراک برق 135 مشترک اداری پرمصرف نیز با اخطار قبلی قطع شده است.

پوریا با بیان این که بالغ بر 5700 مشترک اداری در شهر تهران وجود دارد نقش ادارات را در کنترل پیک بار شبکه توزیع برق مهم دانسته و افزود: حدود 40 درصد از مصرف برق مشترکان اداری مربوط به سامانه های سرمایشی است و در صورتی که این دسته از مشترکان سامانه های سرمایشی خود را مطابق با دستورالعمل ابلاغی از ساعت 12 خاموش کرده و همچنین مولدهای برق خود را وارد مدار کنند هدف تعیین شده در این بخش، محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق 135 مشترک اداری پرمصرف پایتخت

قطع برق 135 مشترک اداری پرمصرف پایتخت