مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-01بين الملل

اوکراین درحال تبدیل شدن به افغانستانی دیگر


تحریرم 50ساله پارلمان اوکراین علیه ایران به دلیل این است که کیف بازیچه غربی ها شده تا به این وسیله کشورمان را تحت فشارهای بیشتر قرار دهند.

- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: تحریرم 50ساله پارلمان اوکراین علیه ایران به دلیل این است که کیف بازیچه غربی ها شده تا به این وسیله کشورمان را تحت فشارهای بیشتر قرار دهند.

کیومرث یزدان پناه یک کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با مهر و در خصوص مواضع خصمانه زلنسکی رییس جمهور اوکراین و پارلمان این کشور علیه کشورمان، گفت: طبق کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی هر کشوری که صاحب صنعت، فن آوری و دست آوردی است، در صدور تولیدات خود به سایر کشورهای جهان که بر اساس معاهدات دوجانبه یا چند جانبه، آزاد محسوب می شود.

وی افزود: صرف فروش سلاح از یک کشور به کشوری دیگری در حال جنگ به منزله مداخله آن کشور ثالث در جنگ نیست، کمااینکه در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران ده ها کشور غربی کشنده ترین سلاح ها را به کشور عراق می فروختند.

یزدان پناه با اشاره به مواضع خصمانه دولت اوکراین علیه کشورمان، خاطر نشان ساخت: آن موضوعی که کشور اوکراین به آن دامن می زند و آن را دست آویزی برای آوردن فشارهای بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران، قرار داده است مسئله غیر متعارف بودن پهپادهای انتحاری است که مدعی هستند از ایران به روسیه صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین درحال تبدیل شدن به افغانستانی دیگر

اوکراین درحال تبدیل شدن به افغانستانی دیگر