مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-17بين الملل

دمشق: اتحادیه اروپا به جای دولت سوریه، از تروریست های مزدور خود دعوت می کند


اتحادیه اروپا درباره سوریه نشستی برگزار کرد که دولت قانونی این کشور در آن دعوت نشده بود و فقط به مشارکت مزدوران فاسد خود که همپیمان داعش و جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه سوریه به شدت از عدم دعوت این کشور برای حضور در نشستی که در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد، انتقاد کرد و آن را سیاسی عنوان کرد.

این نشست موسوم به حمایت از آینده سوریه و منطقه پنجشنبه گذشته برگزار شد و کشورهای شرکت کننده اعلام کردند که کمکهایی بالغ بر 10 میلیارد و 300 میلیون دلار به کسانی از سوریه کمک خواهند کرد که از گرسنگی، فقر و جنگ در کشورشان آسیب دیده اند .

  اتحادیه اروپا این کمکها را به مناطق تحت اشغال تروریستها و مزدوران خود ارسال می کند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ضمن نقل بیانیه وزارت خارجه این کشور گزارش داد، این نشست، درباره سوریه بود، ولی دولت سوریه در آن دعوت نشد تا واقعیت اهداف و سیاستهای شکست خورده آن برملا نشود؛ [سیاستهایی] که معلول اقدامات ظالمانه غیر انسانی و غیر اخلاقی است و آمریکا و اتحادیه اروپا آن را بر مردم سوریه تحمیل کرده اند .

این نهاد سوری ادامه داد: برگزار کنندگان این نشست فقط به مشارکت مزدوران فاسد خود که همپیمان داعش و جبهه النصره و سایر گروههای تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: اتحادیه اروپا به جای دولت سوریه، از تروریست های مزدور خود دعوت می کند

دمشق: اتحادیه اروپا به جای دولت سوریه، از تروریست های مزدور خود دعوت می کند