مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-11سياسي

«داد» پلمب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد موسوی ضمن هشدار جدی به مالکین ساختمان های ناایمن و ذی نفعانی که توجهی به اخطار های مکرر شهرداری ندارند، - شهردار منطقه 11 از پلمب ساختمان تجاری ناایمن و پرخطر داد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد موسوی ضمن هشدار جدی به مالکین ساختمان های ناایمن و ذی نفعانی که توجهی به اخطار های مکرر شهرداری ندارند، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به وضعیت ساختمان های ناایمن سطح محدوده در دی ماه سال گذشته، پاساژ داد در خیابان ولیعصر (عج) شناسایی و ممیزی های لازم در خصوص موضوع ناایمن بودن این ساختمان آغاز شد.

وی افزود: پس از شناسایی به مالک اخطار های لازم داده شد و بلافاصله جلسات کمیته ایمنی در ناحیه 2 با حضور نماینده مالک، تشکیل و صورتجلسات به مالک ابلاغ شد؛ اما پس گذشت چند ماه و به دلیل عدم همکاری مالک نسبت به اقدام برای رفع خطر ساختمان؛ بلافاصله کمیسیون رفع خطر در ناحیه تشکیل و در نهایت دستور معاون دادستان مبنی بر قطع انشعابات و پلمب پاساژ اخذ شد و در تاریخ 1402.

3.

20 ساختمان تجاری داد با بیش از50 واحد تخلیه کامل و دستور قضایی اجرا شد.

موسوی در پایان گفت: تغییر کاربری های غیر مجاز؛ تبدیل واحد ها به انبار در بافت مسکونی و عدم رعایت موارد ایمنی آتش نشانی منجر به خسارات زیادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«داد» پلمب شد

«داد» پلمب شد