مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-08اقتصادي

تبیین قوانین اشتغال بانوان با رویکرد خانواده محوری


ایران می تواند در اجلاس جهانی ILO به وسیله جامعه زنان از اسناد بالادستی و قوانین موضوع در خصوص اشتغال زنان با رویکرد خانواده محوری که تدوین شده اند، - حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سمیه گلپور، رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با تأکید بر حضور جامعه زنان ایران در اجلاس های جهانی که نشست سازمان بین المللی کار (ILO) یکی از مهم ترین آن ها است، گفت: حضور زنان فرهیخته، دانشمند، هنرمند و شاغلین حوزه های مختلف در این عرصه ها باید پررنگ تر شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اهمیت حضور جامعه زنان در اجلاس های جهانی سازمان بین المللی کار، آنچه مهم است برقراری تعامل و ارتباط با نزدیک به 200 کشور است که در این اجلاس شرکت می کنند، اعم از همه زنان و مردانی که در حوزه اشتغال فعالیت دارند.

گلپور تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس می تواند به وسیله جامعه زنان از اسناد بالادستی و قوانین موضوعه در خصوص اشتغال زنان با رویکرد خانواده محوری که بسیار شایسته و فاخر تدوین شده اند، حمایت کند.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با بیان این که نقدهایی بر نحوه اجرای قوانین اشتغال و عدم نظارت کافی بر آن ها وجود دارد، تصریح کرد: با این وجود در عرصه بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین قوانین اشتغال بانوان با رویکرد خانواده محوری

تبیین قوانین اشتغال بانوان با رویکرد خانواده محوری