مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:452023-05-30اقتصادي

پرونده های قاچاق سوخت در فارس سه برابر شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، از افزایش حدود سه برابری پرونده های قاچاق سوخت، از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، غلامرضا سالاری سه شنبه در این باره گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد هزار و 240 فقره پرونده تخلف قاچاق سوخت در شعب تعزیرات حکومتی ویژه قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده که نسبت به مدت مشابه سال1401 حدود 170 درصد افزایش داشته است.

سالاری بیشترین تعداد پرونده قاچاق سوخت موجود را در شهرستان شیراز و سپس لار اعلام کرد و افزود: تعداد 321 پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی شیراز و 231 پرونده هم در اداره تعزیرات شهرستان لار ، بررسی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: قاچاقچیان نیز با حکم شعب تعزیرات استان افزون بر 405 میلیارد و 477 میلیون ریال پرداخت جریمه محکوم شدند که این میزان جریمه نیز با توجه به تعداد پرونده های متشکله ، افزایش داشته است .

سالاری یادآور شد که احکام مورد اشاره به استناد تبصره چهار ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب مجلس شورای اسلامی ،مبنی بر ضبط کالا و پرداخت جریمه 2 برابر ارزش سوخت مکشوفه ، صادر و اجرا شده و سوخت توقیف شده پس از صدور حکم قانونی ،تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قاچاق سوخت در فارس سه برابر شد

پرونده های قاچاق سوخت در فارس سه برابر شد