مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-05اقتصادي

با خشک شدن تالاب انزلی نان جوامع محلی آب می رود


تالاب بین المللی انزلی نه فقط یک محیط زیست برای انواع گیاهان و گونه های جانوری و ماهیان، بلکه محلی برای ارتزاق و کسب درآمد جوامع محلی بود که این روزها و با حال بد تالاب و خشک شدن آن، - ایسنا/گیلان تالاب بین المللی انزلی نه فقط یک محیط زیست برای انواع گیاهان و گونه های جانوری و ماهیان، بلکه محلی برای ارتزاق و کسب درآمد جوامع محلی بود که این روزها و با حال بد تالاب و خشک شدن آن، نان جوامع محلی آب رفته و کسب و کارهای وابسته به تالاب رو به کسادی گذاشته است.

در سال 1972 یعنی 49 سال پیش، پنجم ماه ژوئن از سوی سازمان ملل به عنوان روز محیط زیست انتخاب شد و هدف از آن افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه های زیستی جانوری بوده است.

هم اکنون از سال 1974 تاکنون برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) در سراسر جهان مراسم ویژه ای را به مناسبت این روز و به اشکال مختلف از جمله راهپیمایی های خیابانی، همایش های دوچرخه سواری، نمایش، مسابقات نقاشی و مقاله نویسی در مدارس، درختکاری، فعالیت های مربوط به بازیافت، پاکسازی و.

برگزار می کند.

هدف از برگزاری چنین مراسم های جلب توجه عمومی به مسائلی است که محیط زیست را آلوده می سازد و هر سال نیز یکی از مسایلی که شدیدا محیط زیست را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خشک شدن تالاب انزلی نان جوامع محلی آب می رود

با خشک شدن تالاب انزلی نان جوامع محلی آب می رود