مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-11اقتصادي

40 هنرمند اصفهانی بزرگ ترین سفره قلمکار را تولید می کنند


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه تولید سفره قلمکار 350 متری توسط بیش از 40 هنرمند شاخص قلمکار اصفهان از روز دوشنبه 22 خردادماه تا پایان هفته جاری در محوطه اطراف سی و سه پل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، کمال حیدری معاون فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار داشت: هفته صنایع دستی فرصتی ارزشمند برای تبدیل صنایع دستی از یک موضوع صرفاً هنری به موضوعی اجتماعی برای توجه عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان به این صنعت است.

وی با تأکید بر اینکه اجتماعی سازی صنایع دستی از رویکردهای مهم مدیریت شهری اصفهان به شمار می رود، افزود: پاسداشت هویت و شخصیت صنایع دستی به ویژه گرامیداشت هنرمندان فعال در این عرصه که از سرمایه های اصلی این شهر به شمار می روند، مبنای طراحی و اجرای چندین ویژه برنامه از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در این ایام قرار گرفته است.

تعامل نزدیک مردم با هنرمندان در نمایشگاه چهارباغ هنر حیدری بیان کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های هفته صنایع دستی که با مشارکت اتحادیه صنایع دستی اصفهان طراحی و اجرای آن از روز 20 خردادماه در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی آغاز شده است، نمایشگاه چهارباغ هنر است که در این هفته هر روز از ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هنرمند اصفهانی بزرگ ترین سفره قلمکار را تولید می کنند

40 هنرمند اصفهانی بزرگ ترین سفره قلمکار را تولید می کنند