مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:352023-05-30اقتصادي

سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلاری مصر در ازبکستان


رییس جمهور ازبکستان و رییس شرکت «Orascom Investment Holding» مصر در «تاشکند» اجرای طرح های سرمایه گذاری به ارزش 1 میلیارد و 200 میلیون دلار را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان و نقیب ساویریس رییس شرکت Orascom Investment Holding مصر در شهر تاشکند اجرای طرح های سرمایه گذاری یک میلیارد و 200 میلیون دلاری در ازبکستان را بررسی کردند.

رییس شرکت Orascom Investment Holding مصر در حال حاضر در ازبکستان به سر می برد.

در این دیدار برنامه های این شرکت در اجرای پروژه های سرمایه گذاری بزرگ در ازبکستان به ارزش بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون دلار در چارچوب نقشه راه بررسی شد.

طرفین در مورد پروژه های امیدوار کننده برای تولید مواد غذایی، اکتشافات زمین شناسی و معادن فلزی، ایجاد و مدیریت هتل های مدرن، ساخت نیروگاه های خورشیدی و بادی تبادل نظر کردند.

روابط دیپلماتیک بین ازبکستان و مصر در تاریخ 23 ژانویه سال 1992 میلادی برقرار شده است.

ازبکستان و مصر قرارداد بین دولتی در مورد تشویق و حمایت از سرمایه گذاری ها از تاریخ 16 دسامبر سال 1992 در قاهره، قرارداد همکاری های اقتصادی و علمی و فنی از تاریخ 16 دسامبر سال 1992 در قاهره، اجتناب از اخذ مالیات مضاعف بر درآمد از تاریخ 21 سپتامبر سال 1999 در قاهره و قرارداد در مورد تجارت از تاریخ 19 ژوئن سال 2001


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلاری مصر در ازبکستان

سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلاری مصر در ازبکستان