مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-21سياسي

افتتاحیه اردوهای راویان پیشرفت در گیلان


رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از افتتاح اردوهای راویان پیشرفت استان خبر داد که مصداق بارز فعالیت رسانه ای امید آفرین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مهدی پارسا عصر چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای نظام در بین افکار عمومی، اظهار کرد: امروز یکی از برنامه های دشمن ترویج یاس و ناامیدی در بین آحاد ملت است از این رو، بیان پیشرفت ها و دستاوردهای نظام توطئه های آنان را نقش بر آب می کند.

وی با بیان اینکه اردوی راویان پیشرفت ویژه اصحاب رسانه گیلان از برنامه های سازمان بسیج رسانه گیلان است، افزود: اردوی راویان پیشرفت یکی از بارزترین مصادیق فعالیت رسانه ای امیدآفرین برای معرفی دستاوردها و ظرفیت های داخلی در مقابل یاس آفرینی دشمن است تا افکار عمومی با پیشرفت ها و دستاوردها و همچنین چگونگی دستیابی به قدرت ملی آشنا شوند.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان اردوی راویان پیشرفت را بستر بیان پیشرفت و توسعه کشور دانست و اضافه کرد: راویان پیشرفت مصداق بارز جهاد تبیین در بیان حقایق دستاوردهای نظام در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است که با حضور، تلاش و قلم همکاران رسانه ای به عنوان افسران جنگ نرم تحقق میابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه اردوهای راویان پیشرفت در گیلان

افتتاحیه اردوهای راویان پیشرفت در گیلان