مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-02سياسي

انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب تاریخ جهان است


انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب تاریخ جهان است چرا که در سایر انقلاب ها مثل فرانسه و شوروی مردم بعد از تغییر حکومت کنار گذاشته شدند و قیام از مسیر خود خارج شده است اما در انقلاب اسلامی مردم از صحنه کنار گذاشته نشده و بعد از 50 روز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک حجت الاسلام محمدحسین رمضانی امام جمعه شهرستان خوروبیابانک ضمن عرض تسلیت سالروز وفات امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد، اظهار کرد: در قیام پانزده خرداد نسبت به وقایع نهضت تنباکو، انقلاب مشروطه و نهضت ملی شدن نفت، تحولاتی در اهداف و روش مبارزه رخ داد به همین دلیل امام این قیام را مبدأ انقلاب اسلامی و نقطه عطف تاریخی دانستند.

وی افزود: با اینکه انقلاب اسلامی در ادامه تحولات پیشین رخ داد اما اهداف و ارزش های مدنظر انقلاب از بسیاری جهات گستره تر، متعالی و کامل تر است.

رمضانی با اشاره به اینکه انقلاب با بصیرت و حضور پرشور مردم و خمیر مایه ایمان و اسلام و رهبری ناصحانه امام خمینی(ره) به ثمر نشست، گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب تاریخ جهان است چرا که در سایر انقلاب ها مثل فرانسه و شوروی مردم بعد از تغییر حکومت کنار گذاشته شدند و قیام از مسیر خود خارج شده است اما در انقلاب اسلامی مردم از صحنه کنار گذاشته نشده و بعد از 50 روز سیستم حکومتی به رأی گذاشته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب تاریخ جهان است

انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب تاریخ جهان است