مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-19اقتصادي

اتمام تعمیرات اساسی و نصب اسکله فلزی شناور بندرگاه جاسک


معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پایان تعمیرات اساسی و زیرآبی اسکله شناور بندرگاه جاسک گفت: با به آب اندازی و انتقال این اسکله فلزی به بندرجاسک، - ایسنا/هرمزگان معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پایان تعمیرات اساسی و زیرآبی اسکله شناور بندرگاه جاسک گفت: با به آب اندازی و انتقال این اسکله فلزی به بندرجاسک، چرخه فعالیت ترددها شتاب بیشتری می گیرد.

فریدون پیشدار صبح امروز (29 خردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: هزینه تامین مصالح، مواد و دستمزد انجام تعمیرات و انتقال اسکله فلزی شناور بندرگاه جاسک را مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال اعلام کرد که توسط سازمان بنادر و دریانوردی تامین شده است.

وی با بیان اینکه استقرار این اسکله فلزی در بندرگاه جاسک ظرفیت پذیرش شناورهای مسافری در بندرگاه جاسک به نحو مطلوبی حفظ شده است، عنوان کرد: این اسکله با 40 سانتی متر آبخور، 12 مترطول، سه متر عرض و دارای 1,30 متر ارتفاع می باشد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: جنس بدنه این اسکله نیز از نوع فولاد دریایی بوده و حداقل ماندگاری آن در آب دریا پنج سال درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام تعمیرات اساسی و نصب اسکله فلزی شناور بندرگاه جاسک

اتمام تعمیرات اساسی و نصب اسکله فلزی شناور بندرگاه جاسک