مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-13دانش

طهرانچی: دانشگاه ها در جنگ ترکیبی باید به ابزار جدید فناوری مجهز شوند


امروز ابزار جنگ های ترکیبی، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی و ابزار مقابله نیز در همین فضا تعریف می شود و دانشگاه ها باید در این زمینه پیشرو بوده و روی آن کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نشست فضای مجازی و جنگ شناختی با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، مهدی نوید ادهم دبیر هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست گفت: واقعیت این است که دنیا از نیمه اول قرن بیستم میلادی جلوه ای پیدا کرد که در دو جنگ جهانی تجربه شد و پس از آن به سنت حکمرانی بر پایه توانایی علم و فناوری تبدیل شد.

این توانایی، مبنای جنگ سرد بود و پس از جنگ سرد و در دورانی که اقتصاد دانش بنیان شکل گرفت و مفاهیم جدیدی از سال 1989 تا 2000 به وجود آمد و متعاقب آن، پس از جنگ سرد هم از سال 2001 تا امروز، تحولات علم و فناوری که در مفاهیم جدید فناوری شکل گرفته، مبنای قدرت نظام سلطه است.

طهرانچی با اشاره به دیدار جمعی از دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته ای کشور با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان چالش هسته ای 20 ساله دشمنان با جمهوری اسلامی را باعث روشن شدن حقایق متعدد دانستند که مهم ترین آنها، بروز توانایی و استعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: دانشگاه ها در جنگ ترکیبی باید به ابزار جدید فناوری مجهز شوند

طهرانچی: دانشگاه ها در جنگ ترکیبی باید به ابزار جدید فناوری مجهز شوند