مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-12اجتماعي

بازدید رییس دانشگاه الفرات الاوسط کشور عراق از دانشگاه تبریز


دکتر مظفر، رییس دانشگاه الفرات الاوسط کشور عراق طی بازدیدی از دانشگاه تبریز با دکتر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز و مسئولان دانشگاه تبریز دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دکتر مظفر، رییس دانشگاه الفرات الاوسط کشور عراق طی بازدیدی از دانشگاه تبریز با دکتر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز و مسئولان دانشگاه تبریز دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار صفر نصراله زاده با ابراز خرسندی از حضور مظفر در دانشگاه تبریز و با اشاره به بازدید سال گذشته خود از دانشگاه الفرات الاوسط گفت: دانشگاه الفرات الاوسط را به لحاظ نحوه مدیریت و اداره آن و تجهیزات و نیز اماکن و برنامه های آموزشی و فرهنگی بسیار ممتاز دیدم.

وی با تاکید بر لزوم تعقیب تفاهمات قبلی اظهار کرد: با توجه به پرواز مستقیم تبریز- نجف و سهل الوصول بودن تردد بین این دوشهر مهم دوکشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و عراق برنامه ریزی مدون برای ایجاد همکاری های موثر علمی ضروری است.

وی همچنین توسعه همکاری های علمی با دانشگاه های دیگر کشورها به ویژه کشورهای همسایه را از برنامه های راهبردی دانشگاه تبریز عنوان نمود.

مظفر، رییس دانشگاه الفرات الاوسط نیز در این دیدار با قدردانی از نصراله زاده، از حضور دوباره خود در دانشگاه تبریز طی شش ماه گذشته ابراز خرسندی کرد و یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس دانشگاه الفرات الاوسط کشور عراق از دانشگاه تبریز

بازدید رییس دانشگاه الفرات الاوسط کشور عراق از دانشگاه تبریز