مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-17سياسي

افزایش بودجه زیارت را پیگیری خواهیم کرد


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه دولت مبلغی حدود 100 میلیارد تومان برای کارگروه ملی زیارت تعیین شده بود که بسیار اندک و ناچیز بود و با پیگیری کمیسیون تلفیق مجلس مبلغ 100 میلیارد تومان دیگر به این مبلغ افزوده شد، - اما همچنان پیگیر آن هستیم.

فاطمه رحمانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ازسرگیری روابط ایران و عربستان اظهار کرد: از سرگیری روابط میان ایران و عربستان دغدغه دو کشور بوده است تا فرصت های از دست رفته را جبران کنند؛ اگرچه این موضوعی نیست که بتوان با سرعت انجام داد، اما جهت گیری و اراده دو طرف بر این است که امور را تسهیل کنند.

وی اضافه کرد: همچنین می توان گفت که با توجه به موسم حج عربستان در تلاش است تا امکانات مناسبی را در اختیار زائران قرار دهد و ما نیز متقابلا در کشور همین تلاش را داریم.

رحمانی در خصوص بودجه ملی زیارت گفت: با تلاش های انجام شده در سال گذشته، ردیف بودجه ذیل تبصره 14به زیارت اختصاص یافت، اما چون به یارانه معیشتی تعلق گرفت، هزینه کرد مشخصی دارد.

در لایحه دولت مبلغی حدود 100 میلیارد تومان برای کارگروه ملی زیارت تعیین شده بود که بسیار اندک و ناچیز بود و با پیگیری کمیسیون تلفیق مجلس مبلغ 100 میلیارد تومان دیگر به این مبلغ افزوده شد، اما همچنان پیگیر هستیم و قول هایی داده شده تا کمک های دیگری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بودجه زیارت را پیگیری خواهیم کرد

افزایش بودجه زیارت را پیگیری خواهیم کرد