مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-11اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی/ 4 زائر فوت شدند


معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت و رییس ستاد مکه با تشریح آخرین وضعیت زائران ایرانی در عربستان گفت: با تمام توان تلاش می کنیم تا زائران کشورمان با خاطره ای خوب و ماندگاری به ایران بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا رضایی امروز یکشنبه (21 خرداد) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج در مورد آخرین وضعیت زائران ایرانی درسرزمین وحی گفت: زائران کشورمان از دو مسیر فرودگاه مدینه و جده منتقل می شوند و تا ظهر امروز یکشنبه(21 خرداد) بیش از 55 هزار نفر در قالب 360 کاروان وارد عربستان شده اند که از این تعداد بیش از 42 هزار نفر در مکه و بقیه زائران هم در مدینه منوره حضور دارند.

رضایی از تغذیه به عنوان یکی از بخش های تاثیرگذار در ایام حج یاد و خاطرنشان کرد: از آنجایی که تغذیه با سلامت زائران ارتباط مستقیم دارد با بهره بردن از آشپزخانه های مجهز و آشپزهای زبده ایرانی سه وعده غذای زائران در روز تامین می شود و با دقت زیادی عملکرد آشپزخانه ها زیر نظر است تا سلامت مهمانان خانه خدا تامین شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که ما عهده دار تامین آرامش همه زائران هستیم روزانه نظارت و پیگیری های مستمر بر بخش های مختلف اعم از تردد، نقل درون شهری، تغذیه و پذیرایی در هتل ها صورت می گیرد تا حجاج ایرانی با کمترین دغدغه به عبادت و زیارت خود بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی/ 4 زائر فوت شدند

تشریح آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی/ 4 زائر فوت شدند