مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-17اقتصادي

محور خرم آباد- پل دختر طی 2 سال آینده قابل بهره برداری است


سرپرست طرح های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل لرستان گفت: در صورت تامین اعتبار لازم پروژه محور خرم آباد- پل دختر ظرف مدت 2 سال قابل بهره برداری خواهد بود.

- گودرز بابا عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه محور خرم آباد - پل دختر، اظهار کرد: سیل ویرانگر سال 1398خسارات زیادی به محور خرم آباد_ پل دختر وارد و بیش از 50 کیلومتر از این مسیر کاملا تخریب شد که وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور) پس از بررسی و مطالعات اولیه محور به را به چهار قطعه با طول کلی 52 کیلومتر تقسیم و در همین راستا قرارگاه خاتم الانبیا (موسسه پایدار سازان) پیمانکار قطعه یک این محور عملیات اجرایی را در همان سال آغاز کرد.

وی افزود: پس از آن شرکت پاوان پیمانکار قطعه چهار در سال 99 و شرکت متاراه پیمانکاران قطعه دو این محور در سال 1400 عملیات اجرایی محور فوق را آغاز کردند.

سرپرست طرح های شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل لرستان خاطرنشان کرد: قطعه سوم این محور در حال انجام مطالعات بازنگری و تکمیلی مسیر است که پس از تکمیل و جمع بندی نهایی مناقصه برگزار و پیمانکار این قطعه نیز مشخص و عملیات اجرایی در این قطعه نیز شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور خرم آباد- پل دختر طی 2 سال آینده قابل بهره برداری است

محور خرم آباد- پل دختر طی 2 سال آینده قابل بهره برداری است