مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-05بين الملل

پاسخ ایران به ادعای ناوگان دریایی انگلیس و آمریکا


دریادار دوم پاسدار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در بعد از ظهر شنبه 14 خرداد 1402 ساعت 16:15 یک فروند کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال در هنگام ورود به تنگه هرمز بر روی کانال دریایی بین المللی 16 درخواست کمک می کند که فرماندهی .

- دریادار دوم پاسدار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در بعد از ظهر شنبه 14 خرداد 1402 ساعت 16:15 یک فروند کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال در هنگام ورود به تنگه هرمز بر روی کانال دریایی بین المللی 16 درخواست کمک می کند که فرماندهی و کنترل تنگه هرمز سریعا با این کشتی تماس برقرار نموده و پس از بررسی درخواست و وضعیت منطقه، از حضور شناورهای سبک غیرنظامی در نزدیکی این شناور رفع نگرانی و ابهام گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.

دریادار دوم پاسدار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در بعد از ظهر شنبه 14 خرداد 1402 ساعت 16:15 یک فروند کشتی تجاری با پرچم جزایر مارشال در هنگام ورود به تنگه هرمز بر روی کانال دریایی بین المللی 16 درخواست کمک می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ایران به ادعای ناوگان دریایی انگلیس و آمریکا

پاسخ ایران به ادعای ناوگان دریایی انگلیس و آمریکا