مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-12سياسي

سیاست های مدیریت کلان در حوزه کودکان کار روشن نیست


در حوزه کارِ خیابانیِ کودکان ابهامات قانونی وجود دارد و عملاً سیاست های کلی مدیریت کلان کشور در این حوزه روشن نیست.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: در حوزه کارِ خیابانیِ کودکان ابهامات قانونی وجود دارد و عملاً سیاست های کلی مدیریت کلان کشور در این حوزه روشن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیهه محمدی فلاح روز دوشنبه 22 خرداد به مناسبت روز جهانی منع کار کودکان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئله کودکان کار و خیابان از عمده ترین مسائل اجتماعی استان البرز اظهار کرد: متاسفانه سیاستگذاری هایی که تاکنون برای رفع این معضل اجتماعی صورت گرفته مقطعی و پراکنده بوده و علی رقم اینکه 12 دستگاه متولی بحث ساماندهی کودکان کارو خیابان هستند هیچگاه اقدامات مداخله ای جامع و اثرگذار در این حوزه شکل نگرفته است.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل در این حوزه، تعریف و جمع آوری آمار دقیق و مستند از کودکان کار و خیابان و مراکز ارائه دهنده خدمات به این افراد است، ادامه داد: بدیهی است اطلاعات ناکافی و عدم جامعیت آماری، سیاستگذاری اجتماعی در این عرصه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

این مسئول با اشاره به راهکار کاهش تعداد کودکان کار توضیح داد: بخشی از سیاستگذاری های موجود باید به سمت پیشگیری و کاهش تنش و آسیب های موجود و آموزش خانواده ها هدایت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های مدیریت کلان در حوزه کودکان کار روشن نیست

سیاست های مدیریت کلان در حوزه کودکان کار روشن نیست