مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-13اقتصادي

موانع صادرات صنایع دستی از اردبیل رفع می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا با همکاری گمرک موانع صادرات محصولات صنایع دستی استان اردبیل را از گمرکات استان اردبیل رفع کنیم.

- حسن محمدی ادیب در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: موانعی که در سال های گذشته در حوزه ارزیابی محصولات صادراتی صنایع دستی به وجود آمده باید به شکل منطقی رفع شده تا هنرمندان و فعالان صنایع دستی بتوانند با کیفیت و بسته بندی مناسب همراه با برندسازی محصولات متنوع خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند.

وی فعالیت هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل را در 60 رشته یادآور شد و تصریح کرد: بیش از 30 هزار هنرمند در قالب کارگاه ها و مجموعه های تولیدی کوچک و متوسط تلاش می کنند تا در حوزه های مختلف اعم از صنایع چوبی، سنگی، فلزی و ابعاد مختلف تولیدات خود را عرضه کرده و راهی بازار مصرف کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برگزاری رویداد 2023 را فرصتی مناسب برای معرفی محصولات صنایع دستی اعلام کرد و گفت: این رویداد می تواند بستر مطلوبی را فراهم کند تا گردشگران داخلی و خارجی با خرید و بهره مندی از محصولات صنایع دستی بیشتر با این هنر صنعت آشنایی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صادرات صنایع دستی از اردبیل رفع می شود

موانع صادرات صنایع دستی از اردبیل رفع می شود