مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:412023-06-07اقتصادي

مشاور وزیر اقتصاد: مرجع تعیین سود نانواها کارگروه های آرد و نان استان ها هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد جلال، مشاور وزیر اقتصاد در حاشیه نشستی در محل استانداری اصفهان حول محور آرد و نان اظهار داشت: عنوان طرحی که در حال اجرا است《هوشمندسازی یارانه آرد و نان》است، این طرح در دستور کار دولت قرار گرفت تا دسترسی نانوایانی که رفتار متعهدانه تری نسبت به مردم دارند در یک چرخه افزایشی قرار بگیرد و افرادی که بنای تحویل آرد یارانه ای به مردم را ندارند از این چرخه خارج شوند.

وی افزود: مرحله شناورسازی از سال گذشته آغاز شده است، دو بخش مهم وجود دارد، بخش اول مربوط به افزایش اختیارات استان است تا اگر نیاز هست تغییری در تخصیص آرد به وجود بیاید با صلاحدید مسؤولان استان انجام شود و دیگر هیچ پدیده ای به نام محدویت دسترسی به آرد نان را شاهد نخواهیم بود.

جلال تصریح کرد: در خصوص ترمیم اقتصاد نانوایان، تصمیماتی در دولت اتخاذ شده است، بنا بر تاکید شخص رییس جمهور به هیچ وجه نانوا نباید متضرر شود که اگر این اتفاق رخ دهد، در نهایت مردم آسیب خواهند دید، امروز نیز بحث هایی در این رابطه انجام شد که خبرهای خوش آن به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

تاکید دولت بر افزایش نرخ نان نیست مشاور وزیر اقتصاد با بیان این که تاکید دولت بر افزایش نرخ نان نیست خاطرنشان کرد: ممکن است در برخی نان های خاص بخشی از عقب ماندگی های نرخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر اقتصاد: مرجع تعیین سود نانواها کارگروه های آرد و نان استان ها هستند

مشاور وزیر اقتصاد: مرجع تعیین سود نانواها کارگروه های آرد و نان استان ها هستند