مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-09دانش

گنجاندن حداقل 2 و حداکثر 15 واحد کارورزی برای تمامی رشته های دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز چهارشنبه 17 خرداد ماه در نشست شورای سیاستگذاری تحول و نوآوری آموزشی، - رییس دانشگاه تهران از گنجانده شدن حداقل دو و حداکثر 15 واحد مرتبط با کارورزی در سرفصل دروس همه رشته های تحصیلی دانشگاه تهران از آغاز مهر ماه 1402 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز چهارشنبه 17 خرداد ماه در نشست شورای سیاستگذاری تحول و نوآوری آموزشی، گفت: توجه به کاربردی شدن علم و آینده شغلی دانشجویان باید جدی گرفته شود.

برای ایجاد انگیزه در دانشجویان لازم است از فضای تک بعدی محیط آموزشی فاصله بگیریم و در دانشجویان برای مشارکت در کلاس ها، سرزندگی ایجاد کنیم.

رییس دانشگاه تهران، فراهم ساختن بستر ها و زیرساخت های مورد نیاز برای کارورزی دانشجویان را یکی از راه های ایجاد نشاط در محیط های دانشجویی از طریق تحول آموزشی دانست و اظهار کرد: پردیس های علم و فناوری یکی از بستر های مناسب برای مهارت ورزی در خارج از محیط کلاس و دانشکده هستند که می توان برنامه های مهارت ورزی را به صورت فشرده و همراه با برخورداری از یک فضای تفریحی در آن ها برای دانشجویان مقاطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجاندن حداقل 2 و حداکثر 15 واحد کارورزی برای تمامی رشته های دانشگاه تهران

گنجاندن حداقل 2 و حداکثر 15 واحد کارورزی برای تمامی رشته های دانشگاه تهران