مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-03سياسي

دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده پزشکی تبدیل می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت سیزدهم با پیگیری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی بنا داریم که دانشکده پرستاری و مامایی بروجن را به دانشکده پزشکی ارتقا بدهیم.

- بهرام عین اللهی 13 خردادماه در سفر به شهرستان بروجن با اشاره به اینکه وظیفه ما گسترش حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ویژه در مناطق محروم است، اظهار کرد: شهرستان بروجن سابقه دیرینه در بحث فرهنگی و آموزشی دارد و قدمت دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان بیش از 32 سال است.

وزیر بهداشت افزود: در دولت سیزدهم با پیگیری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی بنا داریم که دانشکده پرستاری و مامایی بروجن را به دانشکده پزشکی ارتقا بدهیم و دانشجو در سایر رشته های علوم پزشکی نیز تربیت شود.

وی با بیان اینکه در شورای گسترش دانشگاه های آموزشی کشور و وزارت بهداشت و درمان مصوب شد که دانشکده پرستایی و مامایی بروجن به دانشکده علوم پزشکی ارتقا پیدا کند، توضیح داد: محل سابق بیمارستان بروجن برای این منظور در نظر گرفته شده است، قطعا لازم است که دانشکده بهتری احداث شد.

عین اللهی تاکید کرد: خیرین سلامت در شهرستان بروجن در کشور افراد ممتازی هستند و امروز یک خیر برای ساخت یک مجموعه درمانی در این شهر اعلام آمادگی کرده و وزارت بهداشت و درمان آن را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده پزشکی تبدیل می شود

دانشکده پرستاری بروجن به دانشکده پزشکی تبدیل می شود