مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-10حوادث

مصدومین ناشی از نزاع و تصادفات 75 درصد مراجعات را شامل می شود


مدیر کل پزشکی قانونی استان یزد با بیان این که 75 درصد مراجعین این مرکز مربوط به مصدومین ناشی از نزاع و تصادفات است، اظهار کرد: قبلاً مصدومین تصادفات بیشترین موارد مراجعات به پزشکی قانونی یزد بود ولی به تدریج مراجعین مربوط به نزاع از آن پیشی گرفته است.

- ایسنا/یزد مدیر کل پزشکی قانونی استان یزد با بیان این که 75 درصد مراجعین این مرکز مربوط به مصدومین ناشی از نزاع و تصادفات است، اظهار کرد: قبلاً مصدومین تصادفات بیشترین موارد مراجعات به پزشکی قانونی یزد بود ولی به تدریج مراجعین مربوط به نزاع از آن پیشی گرفته است.

دکتر فریبرز آیتی فیروزآبادی امروز شنبه 20 خردادماه در نشست با خبرنگاران از مراجعه 34 هزار و 773 نفر و نیز ارجاع 821 جسد به پزشکی قانونی استان طی یکسال گذشته، خبر داد و تصریح کرد: بیشترین مراجعات مربوط به مصدومین ناشی از نزاع، تصادفات و حوادث شغلی است که البته 75 درصد مراجعین مربوط به نزاع و تصادفات هستند.

وی با بیان این که 20.

7 مصدومین مربوط به تصادفات طی یکسال اخیر در پزشکی استان رشد داشته است، خاطرنشان کرد: قبلاً مصدومین تصادفات بیشترین موارد مراجعات به پزشکی قانونی بود ولی به تدریج و طی یک دهه اخیر مصدومین ناشی از نزاع از موارد مربوط به تصادفات پیشی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومین ناشی از نزاع و تصادفات 75 درصد مراجعات را شامل می شود

مصدومین ناشی از نزاع و تصادفات 75 درصد مراجعات را شامل می شود