مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-14سياسي

آماده حمایت از طرح های مبتکرانه در جهت تسهیل سفر هستیم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: آماده حمایت از هرگونه طرح مبتکرانه و نو و همکاری با نهادهای مختلف در جهت تسهیل حضور گردشگران در استان هستیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: آماده حمایت از هرگونه طرح مبتکرانه و نو و همکاری با نهادهای مختلف در جهت تسهیل حضور گردشگران در استان هستیم.

حسن محمدی ادیب 24 خرداد در جلسه با فعالان گردشگری گفت: با توجه به نیاز گردشگری به طرح های تسهیل گر، آماده هرگونه حمایت از طرح مبتکرانه و نو و همکاری با نهادهای مختلف در جهت تسهیل حضور گردشگران در استان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: حوزه گردشگری الکترونیک یکی از نیازهای اساسی توسعه این صنعت است و استان اردبیل به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور باید خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری خود را در سطح استاندارد مطلوبی بالا ببرد.

وی تاکید کرد: رویدادهای مانند رالی خانوادگی و ارائه تسهیلات سفر از جمله برنامه سفر اقساطی که موضوع مورد بحث در این جلسه بود ایده های شایسته ای هستند اما باید برنامه ریزی دقیقی برای اجرای آن صورت بگیرد تا به هدف پیش بینی شده برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده حمایت از طرح های مبتکرانه در جهت تسهیل سفر هستیم

آماده حمایت از طرح های مبتکرانه در جهت تسهیل سفر هستیم