مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-17بين الملل

دبیرکل نجباء: آمریکا به دنبال انحصار در حوزه هوش مصنوعی است


دبیرکل جنبش نجبای عراق گفت که آمریکا تلاش دارد مانع دستیابی دیگر کشورها به فناوری نوین هوش مصنوعی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء امروز (شنبه) در پیامی در خصوص استفاده آمریکا از فناوری هوش مصنوعی در جهت سلطه گری ، گفت که آمریکا در پی انحصار این فناوری است.

او در واکنش به سخنان اخیر آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد در خصوص تهدید هوش مصنوعی برای جهان گفت: آمریکا به واسطه سوءاستفاده از ساختار حاکم بر سازمان ملل با هدف بهره برداری انحصاری از هوش مصنوعی و جلوگیری از دستیابی سایر کشورها به این فناوری نوین در حال توطئه است .

دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه (22 خرداد) در سخنانی با تاکید بر ضرورت هوشمندی درباره این فناوری جدید گفت: از کارشناسان می خواهم وارد عمل شوند و هوش مصنوعی را تهدیدی وجودی برای بشریت اعلام کنند که کمتر از تهدید جنگ هسته ای نیست .

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ادامه با انتقاد از مناسبات فراماسونری حاکم بر سازمان ملل که آن را به حیاط خلوت ایالات متحده آمریکا تبدیل کرده است، نوشت: اظهارات خطرناک دبیرکل سازمان ملل و درخواست وی از کارشناسان برای شناسایی هوش مصنوعی به مثابه تهدیدی ضد بشری همچون بمب اتمی، نشان می دهد که آمریکا به دنبال احتکار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل نجباء: آمریکا به دنبال انحصار در حوزه هوش مصنوعی است

دبیرکل نجباء: آمریکا به دنبال انحصار در حوزه هوش مصنوعی است