مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:472023-05-31سياسي

غذاهای بومی محلی عاملی برای جذب گردشگر بە استان کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی به منظور تنوع بخشی به جاذبه های گردشگری استان در سنندج خبر داد.

- معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: غذاهای بومی محلی عاملی برای جذب گردشگر بە استان کردستان ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی به منظور تنوع بخشی به جاذبه های گردشگری استان در سنندج خبر داد.

آرمان وطن دوست در حاشیه برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی کردستان که به مناسبت دهه کرامت در عمارت تاریخی خسروآباد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر گردشگری غذا به عنوان یکی از راه های جذب گردشگر در کشور شناخته شده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان عنوان کرد: استان کردستان هم از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته است با ارائه غذاهای محلی متنوع و منحصر به فرد، در راستای جذب گردشگر گام های مهمی بردارد.

وی از برگزاری دوره های مرتبط با گردشگری خوراک توسط موسسه آموزشی کابان و زیر نظر این اداره کل در استان خبر داد و افزود: این دوره ها در طول سال به صورت کوتاه مدت و با هدف ارتقای سطح علمی شهروندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذاهای بومی محلی عاملی برای جذب گردشگر بە استان کردستان

غذاهای بومی محلی عاملی برای جذب گردشگر بە استان کردستان