مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-10سياسي

برگزاری تورهای گردشگری «پیشرفت و امید» در تیران و کرون


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون گفت: تورهای گردشگری پیشرفت و امید در این شهرستان ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون گفت: تورهای گردشگری پیشرفت و امید در این شهرستان ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

ابوالفضل ملجایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به توسعه صنعتی، کشاورزی و گردشگری در تیران و کرون، اظهار کرد: روش های نوین و دانش بنیان در فرآیندهای صنعتی و تولیدات کشاورزی این شهرستان به کار گرفته شده که مدل های پیشرفت و توسعه را ترسیم می کند.

وی افزود: اردو و بازدیدهایی برای معرفی این اتفاقات مبارک در این منطقه موسوم به تورهای گردشگری پیشرفت و امید پیش بینی شده که مخاطبان اصلی این برنامه نوجوانان و جوانان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تیران و کرون، اضافه کرد: تمام گروه های سنی از درون شهرستان امکان بازدید از این الگوهای پیشرفت را دارند و از دیگر نقاط استان اصفهان نیز زمینه بازدید و اردو فراهم شده است.

به گفته وی، بازدید از این پروژه های موفق علاوه بر ایجاد امیدواری در تبیین فرصت های جدید شغلی و هدایت فکری نسل جدید نقش مؤثری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای گردشگری «پیشرفت و امید» در تیران و کرون

برگزاری تورهای گردشگری «پیشرفت و امید» در تیران و کرون