مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 21:292023-05-28اقتصادي

شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح استان اصفهان تشدید می شود


باید شناسایی و بررسی انشعابات غیرمجاز در واحدهای صنعتی، تجاری، خانگی و خدماتی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باید با بررسی لحظه به لحظه ظرفیت منابع و مخازن، زمینه های تأمین پایدار آب شرب مردم در سطح استان فراهم شود، این درحالیست که کیفیت آب شرب خط قرمز آبفای استان است و هر منبع آبی باید قبل از در مدار قرار گرفتن، از لحاظ کیفی مورد تایید نهادهای ذیصلاح قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای تأمین پایدار آب شرب مردم در تابستان، باید به صورت مستمر جلسات مهار بحران کم آبی در ستاد مرکزی و مناطق برگزار شود، افزود: مانور والوها اجرایی و دیزل ژنراتورها و تمام منابع آبی دارای  استاندارد کیفی موجود در منطقه باید مورد بررسی قرار گرفته و آماده بهره برداری باشند و با استفاده از  سیستم تله متری حجم منابع و مخازن به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار گیرد.

اکبریان با اشاره به شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح استان گفت: باید شناسایی و بررسی انشعابات غیرمجاز در واحدهای صنعتی، تجاری، خانگی و خدماتی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح استان اصفهان تشدید می شود

شناسایی انشعابات غیرمجاز در سطح استان اصفهان تشدید می شود