مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 05:452023-06-01بين الملل

مدودف: سیاستمداران انگلیسی اهداف مشروع نظامی هستند


معاون شورای امنیت ملی روسیه می گوید اظهار نظر تحریک آمیز وزیر خارجه انگلیس سبب شده که حالا سیاستمداران این کشور یک هدف نظامی مشروع برای مسکو به حساب بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری مدودف ، معاون شورای امنیت ملی روسیه بعد از آنکه وزیر امور خارجه انگلیس برای اوکراینی ها حق دست زدن به حمله در داخل خاک روسیه را قائل شد تاکید کرد، حالا سیاستمداران انگلیسی یک هدف نظامی مشروع برای روسیه هستند.

به نوشته پایگاه پلتیکو ، جیمز کلورلی ، وزیر امور خارجه انگلیس روز سه شنبه در جریان سفرش به استونی بعد از حملات پهپادی اخیر اوکراین به پایتخت روسیه و حومه آن مدعی شد، کی یف این حق را دارد که برای دفاع شخصی فراتر از مرزهایش دست به حمله بزند.

وزیر امور خارجه انگلیس که کشورش همواره با ادامه دادن به موج تشدید شونده کمک های تسلیحاتی به اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید کرده، مدعی شد، حملات کی یف در داخل خاک روسیه قابلیت کرملین برای ادامه دادن به جنگ در اوکراین را تضعیف می کند .

اوکراین هنوز به طور رسمی مسئولیت این حمله را نپذیرفته است.

دیمیتری مدودف در واکنش به صحبت های تحریک آمیز وزیر امور خارجه انگلیس در توییتر گفت، لندن با ارسال متخصصان و کمک های نظامی به اوکراین به صورت غیررسمی یک جنگ اعلام نشده را علیه روسیه رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: سیاستمداران انگلیسی اهداف مشروع نظامی هستند

مدودف: سیاستمداران انگلیسی اهداف مشروع نظامی هستند