مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-08اجتماعي

افزایش ظرفیت پذیرش دانش آموزان همدانی در مدارس شاهد


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با دریافت مجوز دو مدرسه شاهد در همدان، ظرفیت پذیرش دانش آموزان در این مدارس افزایش یافت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود نقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش ظرفیت پذیرش دانش آموزان در مدارس شاهد خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های اداره شاهد و امور ایثارگران، دو مدرسه به ظرفیت مدارس شاهد اضافه شد که یکی مدرسه دخترانه متوسطه اول در ناحیه یک در خیابان باباطاهر، پشت مسجد میرزا داوود و دیگری مدرسه ابتدایی پسرانه در ناحیه دو در شهرک مدنی فاز 3 است.

وی به فعالیت 33 مدرسه شاهد در سطح استان شامل 17 مدرسه دخترانه، 16 مدرسه پسرانه و چهار مدرسه ایثارگران اشاره کرد و گفت: با پوشش 10 هزار دانش آموز شاهد و ایثارگر و کسانی که شایسته تحصیل در این مدارس هستند، امروز شاهد موفقیت این بخش از جامعه دانش آموزی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه مدارس شاهد کانون اصلی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در یک منطقه و شهر به شمار می آیند افزود: این مدارس در نگاه اول برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و بعد برای دانش آموزان با شرایط خاص راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای مدارس شاهد کشور در سه مقطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و دوم از بین داوطلبان واجد شرایط سهمیه آزاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت پذیرش دانش آموزان همدانی در مدارس شاهد

افزایش ظرفیت پذیرش دانش آموزان همدانی در مدارس شاهد