مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-10بين الملل

چین از یک پایگاه مخفی در کوبا برای جاسوسی از ما استفاده می کند


یک مقام ارشد دولت آمریکا روز شنبه اعلام کرد که چین از پایگاهی در کوبا برای جاسوسی و شنود از ایالات متحده استفاده می کند.

- یک مقام ارشد دولت آمریکا روز شنبه اعلام کرد که چین از پایگاهی در کوبا برای جاسوسی و شنود از ایالات متحده استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام ارشد دولت آمریکا روز شنبه گفت که کشور چین از پایگاهی در کوبا برای جاسوسی و شنود از ایالات متحده استفاده می کند.

این مقام ارشد دولت آمریکا گفت که پایگاه چینی در کوبا قبلا ایجاد شده و این اتفاق در دوره آنها رخ نداده است.

وی که نامش را فاش نکرده است، تأکید کرد که تلاش های جاسوسی چین یک نگرانی مداوم است و ایالات متحده اقداماتی را برای مقابله با آن انجام می دهد.

وی گفت: زمانی که دولت بایدن در ژانویه 2021 روی کار آمد، ما در مورد برخی از تلاش های حیاتی چین در سراسر جهان برای گسترش زیرساخت ها و پایگاه های لجستیکی به منظور توانمندسازی ارتش برای طرح و حفظ قدرت نظامی از راه دور مطلع شدیم.

روزنامه وال استریت ژورنال و به دنبال آن پولیتیکو و دیگر رسانه ها، روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که چین در حال مذاکره با هاوانا برای ایجاد یک مرکز جاسوسی در این جزیره است اما در همان روز، کاخ سفید و پنتاگون در مورد این گزارش ها اظهار نظر کردند که دقیق نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین از یک پایگاه مخفی در کوبا برای جاسوسی از ما استفاده می کند

چین از یک پایگاه مخفی در کوبا برای جاسوسی از ما استفاده می کند