مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-11سياسي

تعویض شبکه های فرسوده آب در شبانکاره برای مدیریت آب ضروری است


برای مدیریت بحران آب، تعویض شبکه های فرسوده آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

- حجت الاسلام محمد پردل در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمبود و قطعی آب یکی از مشکلات اساسی کشور است، بیان کرد: در استان بوشهر به دلیل وجود گرمای زیاد دارای مشکل جدی تری هستیم و همه بخش های این استان درگیر این مسأله هستند.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: سال گذشته این مشکل نیز در استان بوشهر وجود داشت و شرایط به گونه ای بود که کار آبرسانی با تانکر انجام می شد.

وی تصریح کرد: همین آبرسانی با تانکر درست است نیاز مردم به آب آشامیدنی را تأمین می کرد اما در انجام فعالیت های روزانه و… مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده بود.

وی افزود: لذا از مسئولین به عنوان یک مطالبه جدی ساماندهی و مدیریت وضعیت آب را درخواست کردیم تا مدیریت و اهتمام بهتری صورت گیرد، این موضوع به صورت مطالبه در خطبه های نمازجمعه مطرح شد و خوشبختانه مسئولان پای کار آمدند.

حجت الاسلام پردل ادامه داد: برای ساماندهی وضعیت آب، تعویض شبکه های فرسوده آبرسانی در روستاها در حال انجام است و در شهر نیز همین رویه برقرار است.

وی گفت: امیدواریم با تعویض و ساماندهی شبکه های فرسوده آب، بتوان وضعیت آب را کنترل و مدیریت نمود تا در تابستان، مشکل آب شرب نیز رفع و ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض شبکه های فرسوده آب در شبانکاره برای مدیریت آب ضروری است

تعویض شبکه های فرسوده آب در شبانکاره برای مدیریت آب ضروری است