مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-07بين الملل

افتتاح دفتر مبارزه با تروریسم سازمان ملل در مادرید


وزیر کشور اسپانیا به همراه وزیر امور خارجه این کشور و معاون دبیرکل دفتر مبارزه با تروریسم سازمان ملل دفتر جدید این نهاد در مادرید را افتتاح کردند.

- وزیر کشور اسپانیا به همراه وزیر امور خارجه این کشور و معاون دبیرکل دفتر مبارزه با تروریسم سازمان ملل دفتر جدید این نهاد در مادرید را افتتاح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه اسپانیا اعلام کرد: فرناندو گرانده –مارلاسکا ، وزیر کشور به همراه خوزه مانوئل آلبارس ، وزیر امور خارجی، اتحادیه اروپا و همکاری و معاون دبیرکل سازمان ملل ولادیمیر ورونکف دفتر جدید مقابله با تروریسم سازمان ملل را در مادرید افتتاح کردند.

این دفتر جدید بر ارائه کمک های فنی و پروژه های ظرفیت سازی به کشورهای سراسر جهان به ویژه در زمینه های حفاظت از اهداف آسیب پذیر، از جمله زیرساخت های حیاتی و اماکن عمومی، جلوگیری از افراط گرایی خشونت آمیز، ترویج و حمایت از حقوق بشر و حمایت از قربانیان تروریسم تمرکز خواهد کرد.

در بیانیه وزارت خارجه اسپانیا همچنین آمده است: پس از افتتاح، آلبارس اعلام کرد که این دفتر جدید ارائه دهنده یک اقدام مهم آن هم پس از چند سال همکاری نزدیک با سازمان ملل برای اجرای مقابله با تروریسم از طریق چندجانبه گرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر مبارزه با تروریسم سازمان ملل در مادرید

افتتاح دفتر مبارزه با تروریسم سازمان ملل در مادرید