مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-19اقتصادي

معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان فعال همدان در ازبکستان


نماینده مرکز تجاری ایران و ازبکستان گفت: شرکت های دانش بنیان با ثبت شرکت خود در کشور ازبکستان از پرداخت گمرک و مالیات معاف خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد حسین زاده ظهر امروز در جلسه آشنایی با فرآیند صادرات محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان به کشور ازبکستان در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری همدان اظهار کرد: برای ورود به بازار ازبکستان نیاز به سرمایه گذاری هنگفتی نیست و شرکت های فناور و دانش بنیان به راحتی می توانند شرکت های خود را در این کشور به ثبت برسانند و از بازار ازبکستان بهره ببرند.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان با ثبت شرکت خود در کشور ازبکستان از پرداخت گمرک و مالیات معاف خواهند شد.

نماینده مرکز تجاری ایران و ازبکستان افزود: کشور ازبکستان به لحاظ فرهنگی به کشور ایران بسیار نزدیک است و همین موضوع می تواند سهم خوبی از بازار کشور ازبکستان را نصیب شرکت های دانش بنیان کند.

 معاون فناوری پارک علم و فناوری همدان نیز اظهار کرد: استان همدان دارای 380 واحد فناور است که سال گذشته این واحدها یک هزار میلیارد تومان فروش داخلی و 5.

5 میلیون دلار فروش ارزی داشته اند.

  حمید زارع ابیانه با بیان اینکه 2 هزار و 700 نفر در شرکت های فناور مشغول به فعالیت هستند گفت: 71 شرکت دانش بنیان در استان همدان مشغول به فعالیت اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان فعال همدان در ازبکستان

معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان فعال همدان در ازبکستان