مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-12اجتماعي

ثبت نام «گذرنامه زیارتی» زائران اربعین حسینی(ع) از اول محرم


رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: متقاضیان دریافت گذرنامه زیارتی از 28 تیرماه مصادف با اول محرم می توانند درخواست خود را در دفاتر پلیس+10 یا سامانه «پلیس من» ثبت کنند.

- سردار علی ذوالقدری رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین جزییات ثبت درخواست گذرنامه زیارتی اظهار داشت: در راستای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی (ع)، گذرنامه زیارتی طراحی و هم اکنون در حال طی مراحل آزمایشی بوده و ان شاءالله از اول محرم به مرحله صدور انبوه می رسد.

وی گفت: متقاضیان دریافت و صدور گذرنامه زیارتی می توانند از دو طریق درخواست خود را ثبت کنند؛ شیوه اول بدین صورت است که متقاضیان می توانند از طریق سامانه پلیس من و درج اطلاعات خواسته شده در آن سامانه، درخواست خود را ثبت کرده و در نهایت بعد از صدور و چاپ گذرنامه، آن را از طریق پست دریافت کنند؛ در روش دوم هم افراد با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 و ثبت درخواست خود تقاضای گذرنامه زیارتی را ثبت کرده که پس از صدور به آدرس متقاضی با پست ارسال می شود.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان این مطلب که تمام تلاش و سعی مأموران پلیس گذرنامه بر این است که در اسرع وقت این گذرنامه صادر شود، خاطرنشان کرد: اولویت ما این است که گذرنامه زیارتی در کمترین زمان ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام «گذرنامه زیارتی» زائران اربعین حسینی(ع) از اول محرم

ثبت نام «گذرنامه زیارتی» زائران اربعین حسینی(ع) از اول محرم