مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-10اقتصادي

آغاز برداشت گندم از مزارع شهرستان مشهد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از برداشت گندم در سطح 16 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از برداشت گندم در سطح 16 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

محمد میری دیسفانی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات برداشت گندم در شهرستان مشهد شروع شده و کلیه عوامل برداشت مشغول برداشت و تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هستند.

برداشت محصول گندم آبی از 16 هزار هکتار اراضی کشاورزی مشهد با میانگین برداشت 4 تن در هر هکتار آغاز شده است و پیش بینی می شود که بیش از 64 هزار تن گندم از سطح مزارع برداشت شود.

وی افزود: خرید تضمینی و ذخیره سازی گندم در شهرستان مشهد توسط سیلوی شماره 3 جاده فریمان، سیلوی شماره 1 طلاب، کارخانه آسه آرد در بخش احمد آباد، کارخانه آرد امام رضا (ع) در بخش مرکزی انجام شده و کشاورزان می توانند محصول تولیدی خود را به مراکز خرید منتخب تحویل دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با تأکید بر اهمیت وجود امنیت غذایی و تامین سفره خانوار تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به شدت کاهش نزولات جوی و همچنین سرمازدگی شدید زمستان گذشته، اعمال شیوه های مدیریتی در سطح مزارع به منظور افزایش بهره وری و راندمان تولید در واحد سطح به منظور خودکفایی در تولید گندم در سال جاری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت گندم از مزارع شهرستان مشهد

آغاز برداشت گندم از مزارع شهرستان مشهد