مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-18اقتصادي

به بهانه تولد 20 سالگی ساختمان نیمه کاره پارک سیفیه ملایر


سال 82 بود که در پارک سیفیه ملایر ساختمانی با کاربری هتل قد علم کرد تا شاید مرهمی بر زخم های گردشگری ملایر باشد و چاله های کمبود هتل در این شهر را پر کند اما طی 20 سال گذشته خود، - ایسنا/همدان سال 82 بود که در پارک سیفیه ملایر ساختمانی با کاربری هتل قد علم کرد تا شاید مرهمی بر زخم های گردشگری ملایر باشد و چاله های کمبود هتل در این شهر را پر کند اما طی 20 سال گذشته خود، چاله ای بزرگ برای شهر بوده است.

اگر از جانمایی این ساختمان در یکی از قدیمی ترین پارک های کشور که 100 سال پیش توسط معماران ایتالیایی و به سفارش عبدالمحمد میرزا سیف الدوله از نوادگان فتحعلی شاه قاجار، حاکم وقت ملایر احداث شد و بعدها تحت عنوان باغ ایرانی در فهرست آثار تاریخی و ملی ایران به ثبت رسید، بگذریم و این نکته را نادیده بگیریم که هر گونه ساخت و ساز در عرصه این پارک ممنوع است، باید گفت این پروژه به زخمی بر پیکر شهر ملایر تبدیل شده است.

این پروژه با ابتکار اعضای دومین دوره شورای اسلامی شهر ملایر با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان در چهار طبقه با زیربنای 4000 مترمربع با کاربری هتل کلید خورد اما در مرحله فونداسیون متوقف شد و 20 سال است که همچنان متوقف است! سال 1393: هنوز تصمیم خاصی برای ساختمان گرفته نشده است علیرضا رضایی، شهردار وقت ملایر در اسفندماه 1393 این ساختمان نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه تولد 20 سالگی ساختمان نیمه کاره پارک سیفیه ملایر

به بهانه تولد 20 سالگی ساختمان نیمه کاره پارک سیفیه ملایر